Wednesday, April 8, 2009

En lille update

Hejsa.

Ihh i kan tro vi har haft travlt her på det sidste.

Det er hårdt at få en lillesøster kan i tro, men også noget af det bedste. Hun er så fin og lille, og jeg får slet ikke nok af at se på hendes små hender, og ae hende på hovedet. Jeg vil også så gerne give hende en sut når hun er ked af det, men mor og far vil ikke lade mig gøre det. De siger at hun ikke har lyst til at bruge sut. Hun spytter da også sutten ud når jeg prøver at give hende den... Hun ved altså ikke hvad hun går glip af.
Sut er til gengæld et ord jeg har lært at sige, og i morges hentede jeg havregrynene, og sagde lige så tydeligt "morgenmad" til mor. Med andre ord jeg er begyndt at snakke en hel del mere.

Den sure del ved at være blevet storebror, er at det lige er samtidig med at min far skal skrive en hel masse opgaver, så mine forældre er lidt stressede, selvom det ellers er påskeferie.


Af andre nyheder kan nævnes at jeg lige har ligget syg (det blev min mor og far af en eller anden grund ikke mindre stressede af) og at Bella render rundt med en sær blå krave for tiden.

I forgårs var vi ude på legepladsen, hvor vi mødte Olivia og hendes mor, der kom ind og legede med os.

I går var vi oppe og besøge den nye læge, fordi lillesøster skulle til 5 ugers undersøgelse. Det var en rigtig sød læge, men det var lidt sært at der så helt anderledes ud end sidst vi var der, og at det var en helt ny læge, men hun var meget sød, og havde ikke noget i mod at jeg tonsede rundt mens hun undersøgte Vilja.

I dag kom tante Sabrina så på besøg, og det kan i tro var hyggeligt. Det er det nu altid når Sabrina kommer på besøg, selvom hende og mor taler vældig meget voksensnak, og drikker en masse kaffe sammen med far, som jeg ikke må få noget af.
Bagefter var vi til Hr Hansens fødselsdag i opgangen ved siden af. Vi blev der dog ikke så længe, for jeg havde ikke sovet ret meget til middag, så jeg var lige lovlig voldsom og højlydt.


Nå... Det var det med den far jeg har, der skal skrive opgave, så han må hellere komme til computeren.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home