Tuesday, April 28, 2009

Søskende kærlighed.



Jeg syntes da lige i skulle have et billede af Sabrinas besøg, selvom det snart er en måned siden.
Ham far sidder bare hele tiden ved computeren, men sådan skal det åbenbart være...
Jeg har været en masse ude hos farmor og farfar, og vi har besøgt morfar en del også.

Jeg er begyndt at sige en hel masse, men har fået noget bakteriesnask i øret, som de troede var blod nede i vuggestuen, så nu har jeg været til ørelægen endnu engang, og er et armbånd rigere.

Lige nu er jeg i vuggestue, hvor jeg stadig er rigtig glad for at gå. Det varer dog ikke så længe før mor henter mig, står der på tavlen, og så skal jeg med hende i kælderen og ordne vasketøj.
I morges kyssede jeg min lillesøster, for hun er så sød, også selvom hun kan skrige meget højt når hun er utilfreds.
I morgen skal vi fotograferes nede i vuggestuen, så jeg vågnede ved at mor var igang med at klippe en del af mit hår af.
Normalt bliver jeg klippet af fars faster, men mor sagde at det lige skulle gå lidt hurtigt, og så har hun ladet det være så langt, at der stadig er noget at klippe af.

Vil i se hvordan jeg ser ud i dag?

Nå, hende mor må hellere se at komme ned at hente mig ;)
Forhåbentlig får jeg snart tid til at fortælle om alle de andre spændende ting der sker for tiden.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home