Monday, May 11, 2009

Se, sysser


Hej alle medrødder.

I går var det mors dag. Derfor havde jeg købt blomster og chokolade sammen med far til hende.
Derudover tog vi ud til farmor og farfar, hvor Magni, Monica, faster og onkel også kom på besøg. Senere kom far også. Farmor, Vilja, Mor og jeg, gik hjem til farmor og farfar fra Hellerup st. Det syntes jeg var en lidt lang tur, for jeg var rigtig træt, men farmor og mor virkede til at de syntes det var en passende tur.
Dagen inden havde vi gæster om aftenen. Det var rigtig godt, for det betød at mor havde lavet kage, som jeg fik lidt af, længe inden de andre, fordi jeg skulle i seng inden de andre gik.
Jeg var godt træt da jeg blev lagt til at sove, men det var lidt surt at skulle i seng mens de andre sad og spillede videre.
Jeg var med til at dække bord med fine røde og hvide paptallerkener.

Mor og far har allerede købt gaverne til Magnis fødselsdag. De har også pakket dem ind, og lagt dem oven på reolen. Det syntes jeg er lidt snyd, for hver gang jeg får øje på dem, er jeg sikker på at det er mig der skal have gaver. Der er alt alt alt for lang tid til at jeg har fødselsdag syntes jeg. Men så er der heldigvis en masse andre der har fødselsdag. I min fars familie er der i gennemsnit en fødselsdag hver anden uge, selvom det ikke er alle fødselsdagene der bliver holdt. Det gør at jeg er blevet temmelig god til fødselsdags sangen. (det bedste ved den, er at der som regel er kage eller is efter den er sunget.

Lige nu er jeg i vuggestue, men jeg har ikke sovet til middag, så mor og far kommer og henter mig lige om lidt. Mor siger at vi skal i Lidl og hente bleer til lillesøster og mig, så der er til et par uger igen. Jeg glæder mig til at komme lidt ud med far, mor og lillesøster.
Jeg prøver at få mor til at skrive snart igen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jaa det er min blog

5/4/18 02:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home