Friday, June 5, 2009

Sommerstart

Der er sket alt for meget, så jeg glemmer nok en del.

Men Jeg kan fortælle at jeg har fået nyt hår igen (billede følger) at jeg har været ude hos oldefar at tonse rundt, at jeg nok skal starte i en helt anden børnehave, og at fars dag er en hyggelig dag, for der kan man se fjernsyn hele dagen, mens far spiller computerspil (sådan skal det være)

I dag har vi været ude hos farmor og farfar. Der var jeg også fra tirsdag til onsdag. Det er rigtig hyggeligt at besøge farmor og farfar, men i dag var det rigtig synd for farfar, for han havde fået bøjet to ribben, og skal holde sig i ro. I kan tro det gør ondt på ham. Ae ae farfar.
Lillesøster "Ilja" er stadig rigtig sød, og i kan tro jeg godt kan li at lege med hende, og kysse hende glad, og at sige ae ae til hende.

D. 19 Juni skal vi ned i min vuggestue, og være klædt ud som superhelte. Mor er allerede helt væk i kostumeplanlægning, så ved man godt at det ikke nytter noget at snakke til hende den næste uges tid *gg*

Ude hos oldefar var der en vogn. Det er en som oldefar gav mig da jeg lige var født, og nu kan i tro at den er sjov at lege med. Jeg kørte rundt i hele haven, og bagefter fik jeg lov til at sidde oppe i den, mens mor kørte rundt og rundt på græsplænen med mig.

Som i kan se, så bruger jeg stadig sut når det er sengetid, eller jeg er rigtig ked af det, men mor og far har sagt at vi snart skal besøge noget der hedder "suttetræet" i Frederiksberg have. Der skal mine sutter også ned at hænge, mener mine forældre. Lillesøster bruger stadig ikke sut, det er meget meget mærkeligt.


Men nu vil jeg slutte af. Hav det dejligt allesammen.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home