Sunday, June 7, 2009

sovelykke

Hej allesammen.

I dag har været en rigtig god dag, selvom jeg har været lidt træt en hel del af den.
Far, Mor, Vilja og jeg tog ud til Ny Ellebjerg st. hvor vi gik op af alle trapperne, kun for at gå ned af alle trapperne i den anden ende. Det var nu godt nok, for jeg er sej til at gå på trapper, og lidt nede af stien kom fætter gående, sammen med farmor, faster og kusine Monica.
Vilja var i sin bæresele, og jeg var på gå ben, men da vi nåede hen til den butik vi skulle i (en der ligger temmelig tæt på morfar) købte mor og far en fantastisk ting, som jeg først legede med Magni i, og som jeg senere, da vi havde sagt farvel til familien og var på vej ned for at stemme, kunne sove dejligt i.


Vil i se hvad det er?
Så er søster og jeg godt kørende i Paris, og mor og far skal ikke rive sig i håret over hvordan de får bragt og hentet os fra børnehave/vuggestue.

I kan tro at det er hyggeligt at lege med Magni i den. Jeg legede at jeg var en farlig tiger, men så fik jeg bare skæld ud fordi de voksne troede at jeg slog Magni. De må da kunne forstå at sådan er en farlig tiger??? Lidt senere fik mor og Magni snakket sammen om hvad det var jeg legede, og så ville Magni heldigvis også gerne være en farlig tiger.
Mor roder for tiden. Hun har brokket sig og brokket sig over at hendes tøj lå i skuffer hvor hun ikke kunne finde det, og der ikke var plads til det, så nu har hun brugt to dage på at rykke rundt på alting ude i skabene, så mor og far har hver sit skab til deres ting. Men alle de ting hun har smidt ud, eller der skal gives videre, de flyder bare rundt ude i gangen. Det er ikke så sjovt, for så er det så fristende at smide rundt med det hele, og så får jeg bare skæld ud igen... øv...
Mor har også fået nogle nye allergipiller. De gør at hun er helt vildt træt, fordi hun lige skal vænne sig til dem. Det er nu meget hyggeligt, for så hygger far, Vilja og jeg om morgenen mens mor sover.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home