Monday, June 8, 2009

Dinosaur-steaks

Hejsa.

I dag har jeg været på legepladsen sammen med Olivia, efter vuggestuetid. Der var også en dreng der hed Lauritz, så vi var flere dernede. I kan tro det var hyggeligt. Vilja var også med, hun startede med at sove, men senere gik far rundt med hende, indtil han lånte hende til Lauritz mor, der gerne ville holde hende lidt.
Da vi kom op i lejligheden satte mor mad på bordet. Hun sagde at det var laks, men mig kan hun ikke narre, så jeg fortalte hende straks at jeg godt vidste hvad det var, nemlig Dinosaur-steaks.
Det smagte super godt.
Bagefter kom jeg i et godt bad, og til sidst i seng. Det sidste gad jeg ikke rigtig, men når først jeg får læst godnathistorie, så glemmer jeg det lidt alligevel.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home