Saturday, August 8, 2009

kagehimlen

Jaaa, i dag har været store kagedag. Det vil sige; hele ugen har været kageuge. Jeg har måtte være vidne til at mor bagte 7 kager i forskellig størrelse, og leget med sukker, og jeg måtte slet ikke få noget af det.
Det blev der heldigvis lavet om på i dag, for Michael og Sara skulle giftes, og det var det kagerne var til. Mor og far kendte ikke rigtig nogle, men inden de gik hjem kendte vi vores bord-par rimelig godt. I kan tro de var søde, dem ville jeg slet ikke have noget imod at komme på ferie hos. Kage var der masser af, og jeg endte med at spise så meget at jeg slet ikke kunne spise aftensmad.
"ninus ik sove, ninus kage"

Hende der min lillesøster er her stadig, og jeg er stadig glad for hende, og kysser hende, og underholder hende, men hun er altså også begyndt at blive lidt irriterende en gang i mellem. Det der er allermest irriterende, er når jeg får skæld ud af mor og far, bare fordi jeg leger farlig tiger og bider hende lidt. Det er jo ikke fordi jeg spiser hende, eller at det bløder eller noget, så jeg syntes helt ærlig, at det er lidt strengt.
Men sådan er det siger mor og far, jeg må ikke bide, hverken Vilja, mor, far eller nogen som helst andre for den sags skyld... Nogle gange er det bare lidt let at komme til at glemme.

Jeg har haft sidste dag i vuggestuen i gå. Peter havde tegnet en fin spiderman til mig, hvor de skrev en hilsen til mig, og alle navnene på børnene i vuggestuen. Jeg kommer til at savne dem, men på mandag skal jeg starte i børnehaven, og så skal jeg have mor og Vilja med derned hele dagen. Ok, måske skal vi ikke være der hele dagen, men mor og Vilja skal i hvert fald med.
I går havde mor lavet en overskåren melon, med spyd med grønt og frugt på. Den var som altid et hit, og det første Peter gjorde da mor gav ham den, var at tage et billede af den, så de andre forældre kunne finde lidt inspiration, det syntes mor er lidt hyggeligt.

Sidst jeg skrev var jeg jo på vej op til min mormor. Hun har fået en rigtig stor lejlighed på Mors, og der var masser af legesager. Jeg fik en masse masse is, både af mormor og mor og far, og blev godt og grundigt forkælet, så det var en rigtig god tur. Desværre blev jeg rigtig dårlig på turen hjem med færgen, for det blæste med kuling, så meget at ruten blev lagt om, men at færgen stadig nåede i havn til tiden.
Bedstefar kom også på besøg en af dagene, og havde en masse kasser med, med mormors ting i. Mor og jeg hjalp mormor med at sætte bøgerne op på hylderne, det kan i tro var hyggeligt.

Ellers er der ikke så meget at fortælle lige nu, så i må have det fint til i hører fra mig igen...
ps. vores billeder driller lige nu, så de kommer på lidt senere.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home